بازی موج سواری در مترو Subway Surfers v1.41.0 اندروید

سه شنبه 30 تير 1394
21:24
farzad

Subway Surfers بازی موج سواری در مترو Subway Surfers v1.41.0 اندروید

بازی موج سواری در مترو اندروید Subway Surfers 1.41.0 + نسخه مود شده

جدیدترین نسخه بازی ( نسخه مود شده ) در رسانه جوان موبایل – لذت زندگی در دستان تو

دارای امتیاز 4.5 از 5.0 – بین 100 تا 500 میلیون دانلود در مارکت گوگل

Subway Surfers، از گردش در شهرهای کشور چین لذت ببرید.

یکی از معروف ترین بازی های سیستم عامل های گوشی بازی موج سواری در مترو و یا همان Subway Surfers می باشد که میان کاربران اندرویدی طرفداران بسیاری دارد. سیاستی که در این گیم اعمال شده انجام یک نوع بازی در کشورها و شهرهای مختلف دنیاست. سفر به نقاط مختلف جهان علاوه بر نشان دادن زیبایی های آن کشور به کاربر می تواند نکات آموزشی برای افزایش اطلاعات پیرامون کشوور مورد نظر باشد. شما بر اسکیتی سوار هستید و تحت تعقیب یک مامور همراه با سگش قرار دارید. همین موضوع موجب می شود تا تمام شهرها و کشورها را بگردید.

در نسخه های پیشین این بازی برای سیستم عامل اندروید در شهرهای لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا، پاریس در فرانسه و توکیو در ژاپن قرار گرفتید و در مسیرهای طولانی مترو و قطار آن شهر ها به دویدن و اسکیت سواری پرداختید. اکنون وارد یکی از تاریخی ترین کشورهای جهان با آداب و رسوم خاص شده اید. چین و شهر پکن از جمله بزرگترین شهرهای دنیا به شمار می رود و مهم ترین عامل شهرت این کشور جمعیت زیاد آن است.

شما در نقش یک بچه بازیگوش که پلیس به دنبال اوست در بین ریل های راه آهن حرکت خواهید کرد. سکه ها را دریافت کنید و رکورد جدید از خود به جای بگذارید. با اتصال به اینترنت می توانید رکودهای خود را به اشتراک بگذارید. نام کمپانی و سازنده این گیم Kiloo نام دارد که در پایان ماه آگوست این نسخه را به بازار عرضه کرده است. هم اکنون می توانید این بازی اندروید را از طریق رسانه جوان موبایل دریافت کنید.

Subway Surfers1 بازی موج سواری در مترو Subway Surfers v1.41.0 اندروید

ویژگی های بازی اندروید Subway Surfers :

– موسیقی متن شنیدنی و صداگذاری حرفه ای

– مناظر دیدنی و زیبا از کشور چین

– رقابت با بازیکنان در سراسر جهان

– امکان به دست آوردن تجهیزات گوناگون در طول مسیر

– امکان خرید وسایل از فروشگاه

تصــاویر بیشتــر


[ بازدید : 435 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]