دانلود بازی زامبی اندروید DEAD TARGET: Zombie v1.5.0

سه شنبه 30 تير 1394
21:34
farzad

DEAD TARGET Zombie دانلود بازی زامبی اندروید DEAD TARGET: Zombie v1.5.0

بازی اکشن و جنگی هدف مرگ – زامبی DEAD TARGET: Zombie 1.5.0 اندروید ( 100 % آفلاین )

معرفی جدیدترین نسخه بازی ( به همراه نسخه مود شده ) بدون نیاز به دیتا برای اولین بار در رسانه جوان موبایل

دارای امتیاز 4.3 از 5.0 – بین 1 تا 5 میلیون دانلود در مارکت گوگل

DEAD TARGET: Zombie، جنگ جهانی سوم رخ داده است.

داستان بازی اندروید روایتی از آینده بشر را نقل می کند. زمانی که جنگ و خونریزی باعث نابودی تمامی انسان ها می شود. سال 2040 میلادی است و اکنون جنگی عظیم میان انسان ها و موجوداتی مرگبار به نام زامبی در حال روی دادن است. اما علت این واقعه هولناک چیست؟ پشت پرده به وجود آمدن این موجودات چه کسانی قرار دارند؟ وزیر دفاع کشور به دستور ریاست جمهوری قرار دادی را با شرکت CS به امضا رسانیده که طبق آن به ماده و ویروسی توسط ین شرکت ساخته شود تا ازندانیان را بتوان به قاتلین وحشتناکی تبدیل کرد.

اما پس از صرف بودجه ای هنگفت توسط دولت، این شرکت با موفقیت به ماده ای خطرناک برای بشریت دست می یابد. اما در همین زمان شرکت CS خیانت می کند و درخواست های غیر معقولی از رییس جمهور تقاضا می کند و تهدید می کند که در صورت عدم پذیرش آن ها شهر را آلوده خواهد کرد. پس از چند روز این شرکت تهدید خود را عملی می کند و این ماده را در شهر پخش می کند. همین موضوع جنگی تمام عیار را ایجاد می کند و افراد بسیاری در زمانی کوتاه از بین می روند.

DEAD TARGET Zombie0 دانلود بازی زامبی اندروید DEAD TARGET: Zombie v1.5.0

وقتی رییس جمهور از این موضوع باخبر می شود تصمیم می گیرد گروهی از کماندو ها را قبل از اعزام ارتش یه آن جا بفرستد. شما به عنوان یکی از برجسته ترین کماندوها انتخاب می شوید تا این جنایت را پایان دهید. پس از ورود به شهر به دسته های مختلف تقسیم می شوید اما پس از چند روز تنها شما از میان آن ها باقی می مانید و می بایست به تنهایی شهر را نجات دهید و به عنوان قهرمان مدال شجاعت دریافت کنید. اکنون بازی آغاز می شود.

در بازی اکشن و جنگی اندروید DEAD TARGET: Zombie شما انواع سلاح ها را در اختیار دارید که به وسیله ی آن ها باید بتوانید تمامی زامبی ها را از بین ببرید. هر چه قدر در شهر پیش روید تعداد آن ها افزوده خواهند شد. قبل از آن که به شما نزدیک شوند و خطری را برای شما ایجاد کنند به سوی آن ها شلیک کنید. شما باید در طول خیابان ها، پل های زیر گذر و تمامی مکان های شهر حرکت کنید و شهر را از وجود زامبی ها پاک کنید.

هیجان و اضطراب عناصری هستند که موجب می شود آدرنالین خون شما بسیار بالا رود. صحنه های مهیج و گرافیکی این بازی اندروید شما را مجذوب خود خواهد کرد. با انتخاب سلاح های متفاوت از کمری تا مسلسل ها در موقعیت های مناسب درصد موفقیت خود را افزایش دهید. نام کمپانی بازی سازی این گیم VNG GAME STUDIOS می باشد که جدیدترین نسخه بازی را روز گذشته در اختیار کاربران قرار داده است. هم اینک می توانید این بازی اندروید را از طریق رسانه جوان موبایل دریافت کنید.

DEAD TARGET دانلود بازی زامبی اندروید DEAD TARGET: Zombie v1.5.0

ویژگی های بازی اندروید DEAD TARGET: Zombie :

– اثر واقعی صدا در زمان انجام بازی

– گرافیک بالا همراه با محیط سه بعدی

– امکان کسب دستاوردهای مختلف در طول بازی

– موسیقی متن حرفه ای و کاملا منطبق بر بازی

– وجود انواع سلاح های پیشرفته

توجه : پیش از این چند تن از همکاران عزیزمان نسخه های پیشین این بازی اندروید را همراه با دیتا جداگاانه ارایه کرده اند که همگی در حال حاضر غیرقابل نصب می باشند. هم اکنون رسانه جوان موبایل به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به معرفی جدیدترین نسخه این گیم اندروید بدون نیاز به دیتا و حتی اندکی دانلود برای شما کاربران عزیز کرده است که امیدواریم مورد رضایتتان واقع شود.

تصــاویر بیشتــر


[ بازدید : 1210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]