بازی اندروید تاکسی دیوانه Crazy Taxi™ City Rush v1.6.3 اندروید

سه شنبه 30 تير 1394
23:43
farzad

83 بازی اندروید تاکسی دیوانه Crazy Taxi™ City Rush v1.6.3 اندروید

دانلود بازی اندروید Crazy Taxi™ City Rush 1.6.3 اندروید + دیتا ( فول )

معرفی جدیدترین نسخه بازی ( 1.6.3 ) در رسانه جوان موبایل ( همراه نسخه مودشده – بزرگترین به روز رسانی )

دارای امتیاز 4.1 از 5.0 – بین 1 تا 5 میلیون دانلود در مارکت گوگل

آغاز کنید یک رانندگی دیوانه وار را با بازی اندروید !

قطعا اگر از علاقمندان به بازی های ماشینی باشید و همچنین آشنا به سگا قطعا با بازی Crazy Taxi™ City Rush آشنا است. شما می توانید اینبار تاکسی دیوانه را در گوشی های اندرویدی خود و با گرافیک بسیار مطلوب تر در اختیار داشته باشید. در این گیم زیبا اندروید شما باید با گذر از خیابان های شلوغ و پررفت مد اقدام به سوارکردن مسافران و رساندنشان به مقصد مورد نظر کرده و کرایه خود را دریافت کنید. در ابتدای بازی چند سبک مختلف پیش روی شما قرار خواهد گرفت که با انتخاب آنها و ماشین مورد نظرتان بازی آغاز می شود. افرادی که منتظر تاکسی هستند با علامت ها مختلف نشان داده شده تا شما بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. ( رنگ ها بر اساس مسافت مقصدها تعیین شده )

مهمترین نکته ای که در طول بازی باید به آن متعهد باشید زمان است! شما باید مسافران را در یک بازه زمانی مشخص شده به مقصد برسانید و طبعا برای این امر قوانین زیادی از رانندگی زیر پا گذاشته خواهد شد. گرافیک کاملا سه بعدی با فضاسازی فانتزی بازی از مواردی است که سبب تمایز این گیم زیبا با سایر نسخه های مشابه شده است.

بازی اندروید Crazy Taxi™ City Rush لحظاتی پیش توسط کمپانی بزرگ و نام آشنای SEGA of America در مارکت گوگل قرار گرفته است که شما می توانید هم اکنون جدیدترین نسخه آن را از رسانه جوان موبایل دریافت کنید و در صورت تمایل با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]