دانلود This War of Mine v1.1.0 – بازی چهره دیگر جنگ اندرید ( فول )

پنجشنبه 22 مرداد 1394
15:59
farzad

136 دانلود This War of Mine v1.1.0   بازی چهره دیگر جنگ اندرید ( فول )

دانلود بازی شبیه سازی انسان های بی دفاع در جنگ اندروید This War of Mine 1.1.0 + دیتا ( فول آنلاک )

معرفی اولین نسخه بازی اندروید This War of Mine از رسانه جوان موبایل | نسخه جدید 1.1.0 اضافه شد!

قیمت در گوگل پلی 9.99 دلار و رایگان در جوان موبایل | یکی از محبوب ترین بازی شبیه ساز در PC

پیش از هر اقدامی توجه داشته باشید که :

تا کنون درخواست های زیادی از سمت نهادهای مختلف بین المللی مبنی بر حذف کرک این بازی دریافت کرده ایم

که تاکنون در برابر این فشارها مقاومت کرده ایم و فایل ها را در اختیار کاربرانمان قرار دادیم

اما مشخص نیست درآینده چه اتفاقی پیرامون انتشار این بازی رخ خواهد داد ! بنابراین پیشنهاد می کنیم

در صورتیکه به دنبال کرک کامل This War of Mine هستید دانلود این بازی را از جوان موبایل در اولویت خود قرار دهید !

برای جلوگیری از حذف این بازی دسترسی گوگل به این صفحه را بسته ایم و شما تنها از طریق آرشیو جوان موبایل

می توانید به This War of Mine دسترسی داشته باشید !

بالاخره پس از مدت ها انتظار لحظاتی پیش شاهد انتشار نسخه اندرویدی بازی This War of Mine در مارکت گوگل بودیم ! بازی جذابی که پیش از این مورد توجه علاقه مندان به بازی های کنسولی قرار گرفته بود و توانسته بود نگاه های بسیاری را معوف به خود سازد. در این بازی شما نه یک سرباز حرفه ای هستید و نه یک قهرمان مبارز! شما با گروهی از شهروندان بی دفاعی سر و کار دارید که شهرشان تصرف شده و بی پناه و بی آب و غذا سرگردان شده اند. نبود امکانات پزشکی، حضور سربازان دشمن و تک تیراندازانی که در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند بخش دیگری از مشکلاتیست که این گروه با آنها روبرو هستند.

247 دانلود This War of Mine v1.1.0   بازی چهره دیگر جنگ اندرید ( فول )

بازی در چرخه های روزانه و شبانه جریان پیدا میکند؛ در مواقعی که داستان بازی در روز ادامه دارد شما باید کاملا مخفیانه عمل نموده و اجازه ندهید که بازماندگان پناهگاه را ترک کنند. زیرا در اینصورت تک تیراندازان متوجه شده و کار برایتان سخت خواهد شد، میتوانید در این اوقات به تجارت و مراقبت از افراد بازمانده بکنید. در چرخه شب هم میتوانید یکی از افراد خود را به صورت مخفیانه به جستجوی آیتمها و منابع لازم در شهر بفرستید. توجه داشته باشید که تصمیمات شما میتواند ناجی یا خاتمه دهنده زندگی بازماندگان جنگ باشد.
همانطور که مشاهده میکنید گیم پلی بازی طوریست که گویی در حال خلق صحنه های یک فیلم درام هستید. هیچ تصمیم خوب یا بدی در جنگ وجود ندارد، آن چیزی که مهم است نجات جان افراد است. این بازی اندروید دارای ویژگی های منحصر به فرد و جذابی می باشد که برای نمونه می توان به وجود تغییر فصل ها اشاره کرد در نتیجه باید با مزایا و چالش های فصل زمستان رو به رو شوید. اگر یکی از شخصیت ها بمیرد، بازی به پایان نمی رسد. مانند زندگی واقعی، بازی به جریان خود ادامه می دهد. تمامی پروتاگونیست های بازی درگیر حالت های مختلفی از جمله خستگی، گرسنگی یا بیماری می شوند. هر تصمیمی که می گیرید در جهت بقا بوده، و این تصمیمات هستند که شما را قانع می کنند. تنها المان های تاکتیکی و قابلیت ساخت، دلایل سرگرم کننده بودن این بازی نیستند. دلیل این امر امید است. امید به این که بتوانید به اندازه کافی امکانات بسازید و اوضاع را به حالت عادی برگردانید تا شاید این شخصیت ها بتوانند پایان جنگ را ببینند. شاید اگر بتوانید تخت، اسلحه و انبارهای مواد غذایی بسازید، مدت بیشتری زنده بمانید.

331 دانلود This War of Mine v1.1.0   بازی چهره دیگر جنگ اندرید ( فول )

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید This War of Mine :

– دارای سبک جدید و کاملا متفاوت از بازی دیوایس های هوشمند

– دارای تصاویر خونین و +17 سال

– گیم پلی روان با طراحی اختصاصی

– دارای داستان پردازی قدرتمند و متفاوت

گوشی هایی که بازی برروی آن اجرایی و تست شده است :

– گوشی های کمپانی سامسونگ : Samsung Galaxy Core I8260 , Samsung GALAXY Note2 , Samsung Galaxy Note 3 N9000 , Samsung I9500 Galaxy S4

– گوشی های کمپانی سونی : Xperia M4 Aqua , Xperia Z1s , Xperia Z3 Compact

– گوشی های کمپانی ال جی : LG G2 , G3 Dual-LTE , L60 , G Flex 2

– گوشی های کمپانی هواوی : Ascend Mate7 , MediaPad 10 FHD , Honor 6 , Ascend P7 , huaweig610

– ما کمی محدودیت در گوشی های موجود در انبار داریم و تا الان موفق به تست برروی گوشی های فوق شده ایم و قطعا بازی برروی بسیاری از گوشی های اندرویدی با سخت افزار مشابه گوشی های ذکر شده قابل نصب می باشد. کاربران رسانه جوان موبایل می توانند برای آگاهی بیشتر دوستان خود نحوه عملکرد بازی برروی دستگاه خود را در بخش کامنت های با ما در میان بگذارند.

آموزش نصب بازی :

– فایل اصلی بازی با فرمت apk را دانلود و نصب کنید.

– گیم دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه com.elevenbitstudios.twommobile را در مسیر Android/obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کنید.

توجه داشته باشید :

– در نسخه معرفی شده از بازی This War of Mine شما می توانید بدون مشکل و ارور اقدام به نصب این گیم برروی اندروید 5 کنید. همچنین فایل های بازی برای اجرا در پردازنده های مختلف کاملا بهینه شده است. توصیه می کنیم ریلیز اختصاصی جوان موبایل از بازی This War of Mine را هرگز از دست ندهید.

– نسخه معرفی شده از بازی This War of Mine توسط جوان موبایل به صورت تک فایل نصبی + دیتا می باشد و به صروت مشترک برروی تمامی پردازنده ها قابلیت اجرایی دارد | تفاوت را احساس کنید …

تصــاویر بیشتــر
[ بازدید : 860 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]