دانلود بازی کلش آف کینگز آپدیت جدید

پنجشنبه 26 مرداد 1396
19:36
farzad

آپدید جدید ( امروز 29 شهریور ) : معرفی نسخه جدید بازی ۳٫۲٫۰ برای اولین بار و همزمان با انتشار از گوگل پلی در جوان موبایل

سرزمین خود را بنا کنید و امپراطوریتان را قدرت ببخشید در بازی محبوب Clash of Kings !

Clash of Kings یک بازی واقع گرایانه استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در مدت کوتاه انتشار خود توانسته بیش از ۵۰ کیلیون بازیکن از سراسر جهان را به خود جذب کند که بی شک مورد توجه شما کاربران ایرانی نیز قرار خواهد گرفت ! پس با جوان موبایل همراه شوید تا به معرفی جدیدنرین نسخه این بازی استراتژی اندروید بپردازیم .

شما در این بازی باید ابتدا یک سرزمین را انتخاب نمایید و مقدمات برپایی امپراطوری خود را مهیا سازید اما قطعا همه چیز به همین آسانی نخواهد بود! دوستانتان در سراسر جهان نیز در سرزمین های کناری شما مشغول گسترش امپراطوری خود هستند و این می تواند آغازگر یک جنگ تمام عیار بین مردمان سرزمین های مختلف در سراسرجهان در بازی Clash of Kings باشد! این بازی اندروید در سبک آر تی اس طراحی شده است که شما در آن باید در نقش یک پادشاه بزرگ نیروهای خود را تعلیم دهید و ۷ قلمرو مختلف را به امپراطوری خود اضافه کنید تا فرمانروای کل شوید. شیوه چینش ساختمان ها و نحوه به کنترل درآوردن ارتش و همه و همه شما را تا انتها پای این بازی نگه می دارند. تنها هدف شما در این بازی، قدرتمندتر ساختن امپراتوری و پادشاهای تان است که هر روز و هر ساعت باید برای داشتن اش بجنگید.

البته همیشه بحث حمله کردن مطرح نیست و باید توانایی دفاعی بالایی هم داشته باشید. اگر نتوانید به خوبی از پس حمله ها بر آیید، باید روز به روز شاهد سقوط خود باشید.

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Clash of Kings :

– تجربه ی فرمانروایی واقع گرایانه یک ارتش قدرتمند

– رقابت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان

– گرافیک جذاب و سه بعدی

– گیم پلی چالش برانگیز و اعتیاد آور

– امکان ارتقا سلاح و نیروهای دفاعی و تهاجمی

توجه داشته باشید که :

۱- بازی اندروید Clash of Kings آنلاین می باشد و برای اجرا اتصال دائم به اینترنت مورد نیازتان خواهد بود.

۲- در صورت ارائه نسخه جدیدتری از بازی Clash of Kings نسخه پیشین از کار خواهد افتاد از این رو شما می توانید برای مطلع شدن از اپدیت, Clash of Kings را به لیستک خود اضافه کنید. با لیستک آپدیت بازی های مورد علاقه خود را فراموش نخواهید کرد !

تغییرات آخرین نسخه

* جمع آوری منابع جدید برای دریافت پاداش ها









دانلود فایل APK


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]