دانلود بازی جنگ مدرن

يکشنبه 29 مرداد 1396
11:17
farzad

معرفی بازی اکشن و جنگی Modern War by GREE 6.8.6 توسط رسانه جوان موبایل

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک در سبک اکشن و جنگی هستید پیشنهاد ما به شما بازی مهیج Modern War by GREE v6 میباشد. در ادامه با ما همراه باشید برای معرفی این بازی اندروید آنلاین و مهیج…

بازی Modern War by GREE یکی از محبوترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی GREE می باشد. در این بازی اندرویدی که از سری بازی های آنلاین و استراتژیک می باشد، شما وارد دنیای جنگ های جهانی می شوید که باید با دشمنان خود برای پیروزی نبرد کنید. در این بازی اندروید هم مثل سایر بازی های استراتژیک شما باید امپراطوری خود را گسترش دهید ولی اینبار یک پایگاه نظامی در اختیار دارید و باید با تجهیز کردن و جمع آوری سربازانی جنگجو ارتش خود را قوی سازید تا با دشمنان خود در سراسر جهان وارد جنگ های آنلاین شوید. شما می توانید سربازان ارتش خود را از گروه های ویژه و مختلقی جمع آوری کنید که هرکدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند، علاوه بر اینکه شما میتوانید با دوستانان تشکیل یک ارتش قدرتمند را دهید و با هم متحد شوید. بعد از آماده کردن ارتش و نیروهای نظامی تان اعلام جنگ های ماهانه ای را میکنید که سه روز بطول می انجامد و در صورت برد جنگ ها اسمتان در نقشه جهانی ثبت می شود و جوایز زیادی را از آن خود میکنید. علاوه بر اینکه شما برای نیروهای ارتش خود میتوانید یک فرمانده قدرتمند انتخاب کنید. همچنین شما باید در طول بازی باید سعی کنید با ساختن ساختمان های نظامی محکم ارتش خود را گسترش دهید، علاوه براینکه می توانید از انواع سلاح ها و تسلیحات جنگی که در اختیار دارید استفاده کنید، همچنین میتوانید در طول جنگ ها سلاح های خود را ارتقا دهید.

Android App

گرافیک سه بعدی و صحنه های واقع گرایانه و شبیه سازی بینظیر از جنگ ها و انفجارهای مهیب به همراه صداگذاری حرفه ای بیشک عواملی هستند که شما را وارد دنیای جدیدی از بازی های استراتژیک و اکشن از نوع جنگ های آنلاین میکند.

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Modern War by GREE :

– گرافیک بینظیر سه بعدی

– ساخت و گسترش پایگاه نظامی قدرتمندی برای تسلط بر جهان

– حضور در جنگ های مدرن آنلاین با سایر کاربران جهانی

– امکان تشکیل ارتشی قدرتمند با سربازان ویژه

– امکان شرکت در جنگ های آنلاین ماهانه

– در اختیار داشتن انواع تجهیزات جنگی

– قرار گرفتن نام ارتش برنده در نقشه جهانی

بازی اندروید Modern War by GREE ساخته شده توسط کمپانی GREE می باشد و آخرین نسخه از این بازی تازگی روانه بازار شده که توانسته با کسب رتبه عالی ۴٫۱ از ۵٫۰ مورد استقبال دوستاران بازی های اندروید جنگی و آنلاین قرار گیرد.

توجه داشته باشید:

بازی اندروید Modern War by GREE یک بازی کاملا آنلاین بوده و برای اجرای بازی نیاز به اتصال دائم به اینترنت میباشد.

تغییرات آخرین نسخه

In this update, we've made the following changes.
* Fixed issue with purchasing new buildings
* Fixed timer display issue for Honor and Vengeance
* Fixed display issue for Raid boss loot



Modern War by GREE 3

Modern War by GREE 6

Modern War by GREE 4

Modern War by GREE 1


[ بازدید : 435 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]