دانلود بازی ایستگاه مرگ+دیتا

يکشنبه 29 مرداد 1396
12:48
farzad

بازی اندروید Deathpool online یک بازی جذاب اکشن در سبک مبارزه با زامبی ها و تیراندازی میباشد. در این بازی اندرویدی در نقش یک تیرانداز حرفه ای بازی کنید و مهارت های تیراندازی خود را به کار بگیرید و در برابر زامبی ها مبارزه کنیدو با شلیک های دقیق به سمت آنها نابودشان کنید. به صورت مولتی پلیر با بازیکنان دیگر در جهان مبارزه کنید و با تیراندازی به دشمنان پیروز مبارزه ها شوید.

در بازی اندروید Deathpool online برای نابود کردن دشمنان و زامبی ها از اسلحه های مختلف استفاده کنید. کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و آن را به سلاح های مختلف مجهز کنید. در میدان های نبرد مختلف مبارزه کنید و در هر مکان با شلیک های دقیق دشمنان را نابود کنید. با ابزارهای کنترلی کامل تسلط دقیق به کاراکتر تیرانداز و بازی داشته باشید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی و بینظیر HD ارائه شده است و بازی در فضاهای متنوع در کنار کاراکترهای مختلف از تیراندازان و زامبیها یک بازی جذاب را به وجود آورده است.

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید Deathpool online :

– بازی اکشن در سبک مبارزه با زامبی ها و تیراندازی

– بازی در نقش یک تیرانداز حرفه ای

– مبارزه در برابر زامبی ها و شلیک به آنها

– مبارزه به صورت مولتی پلیر با بازیکنان دیگر در جهان

– استفاده از اسلحه های مختلف در مبارزه ها

– شلیک به زامبی ها در میدان های نبرد مختلف

– دارای ابزارهای کنترلی کامل

– دارای گرافیک HD و فضاهای متنوع

– دارای کاراکترهای مختلف از تیراندازان و زامبیها

بازی اندروید Deathpool online در گوگل پلی امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ را از کاربران کسب نموده است و ۱۰ هزار کاربر در گوگل پلی این بازی اکشن و تیراندازی جذاب را دانلود کرده اند.

آموزش نصب

- فایل اصلی بازی با فرمت apk را دانلود و نصب کنید.
- گیم دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه com.Deuscraft.Deathpool را در مسیر Android/obb قرار دهید.
- بازی را اجرا کنید.


Deathpool online 3
Deathpool online 2

[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
مهرزاد1396/5/29 ساعت 12:52
عالیه عالی فقط حجمش زیاده و من روی گوشی سامسونگ s2اجرا کردم کمی لگ داشت. مخصوصا مرحله 3 بازی که با لگ اجرا کرد ولی بقیش رو بهتر بود..
با سلام در گوشی هایی که اندروید کمتر از 5 دارند ممکن است بازی کمی لگ داشته باشد ولی شما میتوانید با نصب نرم افزار clean masterبه تلفن خود و به خصوص اجرای این بازی سرعت بخشید و یا ممکن است کلاس مموری پایین باعث این عملکرد شود.. موفق باشید
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]