دانلود بازی جنگی ضرب و شتم Major Mayhem v1.1.3 اندروید

سه شنبه 30 تير 1394
21:05
farzad

MajorMayhem دانلود بازی جنگی ضرب و شتم Major Mayhem v1.1.3 اندروید

بازی فانتزی ضرب وشتم اندروید 1.1.3 Major Mayhem

معرفی جدیدترین نسخه بازی ( 1.1.3 ) در رسانه جوان موبایل

دارای امتیاز 4.7 از 5.0 در مارکت گوگل

نسخه معمولی + نسخه مود شده به صورت جداگانه و به درخواست کاربران اضافه شد !

Major Mayhem، دختر مورد علاقه خود را نجات دهید.

یکی از برترین بازی های جنگی اندروید که در سال جاری منتشر شده Major Mayhem می باشد که دارای داستانی احساسی در درون بازی است در حالی که خود بازی به صورت اکشن و پر از خشونت می باشد. دختر مورد علاقه ی شما توسط خلافکارها ربوده شده و جانش در خطر است. این موضوع دلیلی کافی است برای شما تا وارد ماموریتی خطرناک و چالش برانگیز شوید. خودتان را برای یک نبرد همه جانبه آماده کنید. به سراغ گروگان گیران بروید و آن ها را به قتل برسانید. برای آنکه بتوانید موفق شوید بهترین سلاح ها را انتخاب کنید. برخی از مناطق انجام بازی داخل شهر می باشد اما مناطق کوهستانی و نواحی کویری نیز برای چالش و هیجان بیش تر به بازی اضافه شده است. در این مناطق به دلیل شرایط متفاوت آب و هوایی و شناخت کم شما از منطقه باید بیش تر مراقب باشید.

وجود شخصیت های فانتزی و کارتونی که محوریت بازی بر روی آن ها می گذرد موجب شده طرفدارن زیادی به سوی Major Mayhem کشیده شوند به طوری که صبق آماری که گوگل پلی قرار داده بین پنج تا ده میلیون کاربر اندرویدی این گیم را بر روی گوشی های شان نصب کرده اند و از حیث امتیاز نیز امتیاز بالایی را این بازی اندروید به خود اختصاص داده است. این گیم توسط کمپانی بازی سازی [adult swim] games در سال جاری میلادی به بازار عرضه شده است. یکی دیگر از دلایل موفقیت این بازی وجود محیط های سه بعدی در حین بازی است. هم اکنون می توانید این بازی اندروید را از طریق رسانه جوان موبایل دریافت کنید.

Major Mayhem1 دانلود بازی جنگی ضرب و شتم Major Mayhem v1.1.3 اندروید

ویژگی های بازی اندروید Major Mayhem :

– وجود 45 مرحله مهیج و چالش براگیز

– 5 قدرت یو پی اس

– وجود 150 ماموریت کوتاه مدت

– وجود 4 نوع بازی

– 100 آیکون و دستاورد جدید

– 20 سلاح منحصر به فرد

تصــاویر بیشتــر


[ بازدید : 399 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
جوان موبایل یک سایت تخصصی برای بازی های اندروید می باشم
این سایت توست پنج نفر تاسیس شده و اداره میشود
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جوان موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]